Rozszerzenie Gwarancji z GetHelp.pl – więcej możliwości dla Twojego spokoju

W dzisiejszych czasach większość z nas szuka gwarancji, które zapewni spokój ducha i ochronę samochodu na wypadek awarii. Standardowe gwarancje GetHelp.pl spełniają potrzeby około 90% klientów, oferując solidną ochronę dla pojazdów do 15 lat. U Sprzedawców dostępne są trzy Gwarancje. Jednak, jeśli posiadasz wyjątkowy samochód lub masz konkretne wymagania, nasza oferta może być dokładnie tym, czego szukasz. Na infolinii GetHelp.pl dostępne są cztery dodatkowe opcje gwarancyjne, stworzone z myślą o najbardziej wymagających klientach. Niezależnie od tego, jakie są Twoje potrzeby, mamy gwarancję, która spełni Twoje oczekiwania. Gwarancje o szerokim zakresie napraw.   Gwarancja Grand, która swoim zakresem obejmuje 100% awarii mechanicznych i jej suma Gwarancyjna to 30 000 pln. Jeśli kupiłeś auto w wieku do 7 lat i 150 000 przebiegu to możemy Ci zaproponować Gwarancję Master, która dodatkowo obejmuje układ elektryczny, elektroniczny, systemy komfortowe, bezpieczeństwa, multimedia i nawiagację.  W niniejszym artykule przybliżymy, jakie masz możliwości rozszerzenia Gwarancji oraz co zrobić, żebyś mógł dopasować Gwarancję do swoich potrzeb.


Kupiłeś auto z Gwarancją? A może dostałeś Gwarancję w cenie samochodu lub w zamian za rabat? Czy to ważne? Ważne jest to, że masz możliwość dopasowania Gwarancji  do swoich potrzeb. To Ty decydujesz, ile Ci zapłacimy za naprawę auta i za holowanie. To do Ciebie należy decyzja, czy zostajesz np. przy podstawowej ochronie silnika i skrzyni biegów, czy decydujesz się na Gwarancję, która swoim zakresem obejmuje 100% uszkodzeń mechanicznych.  

Zakres standardowej Gwarancji, która dostępna jest u Sprzedawcy możesz sprawdzić tutaj:  

 



 

 

Jak dopasować Gwarancję na samochód używany do swoich potrzeb?  

W ciągu 3 dni od zakupu auta masz możliwość rozszerzenia oraz przedłużenia swojej Gwarancji. Wystarczy, że zadzwonisz na numer 736 300 718, wyślesz maila na pomoc@gethelp.pl lub skontaktujesz się z nami przez Formularz Kontaktowy. Poznamy twoje oczekiwania i przedstawimy dopasowaną ofertę.

 

Co warto rozrzeszyć w Gwarancji na samochód używany?

 

Zakup używanego auta to niełatwe zadanie. Stan samochodu jest oceniany na dany moment, ale nigdy nie możemy być pewni, co wydarzy się z nim w przyszłości. Gwarancja GetHelp.pl chroni Cię właśnie na wypadek awarii auta, które powstaną po jego zakupie. Z GetHelp.pl, nie tylko otrzymujesz ochronę swojego auta, ale także możliwość pełnego dostosowania gwarancji do swoich indywidualnych potrzeb. Naszym celem jest zapewnienie Ci spokoju ducha i wsparcia w każdej sytuacji związanej z nagła i przewidzialną awarią. Oto, co możesz zyskać, rozszerzając swoją gwarancję z GetHelp.pl.

 

Kompleksowa Ochrona - Dopasowana do Ciebie 

 

1. Dodatkowy Assistance  


Każdy z Nas wie, że najbardziej stresują nas sytuację, które zdarzają się nieoczekiwanie. Jedną z takich sytuacji jest właśnie awaria auta na drodze, czyli awaria, która uniemożliwia dalszą jazdę samochodem. Wyobraź sobie, że auto nagle zatrzymuje się późnym wieczorem na jakieś polnej drodze, albo - co gorsza -  na autostradzie i sam nie wiesz, co zrobić. To właśnie GetHelp.pl jest rozwiązaniem tego problemu! Dzięki Gwarancji możesz zgłosić awarię jednym kliknięciem przez , która jest całodobowa. W Gwarancjach dostępnych u Sprzedawców kwota holowania, która pokrywa GetHelp.pl to 250 pln, nie powiemy Ci ile to będzie kilometrów, ponieważ stawka ustala jest indywidualnie z pomocą drogową w zależności od pory dnia lub nocy holowania, rodzaju awarii itd. Na infolinii GetHelp.pl masz możliowść dokupić dodatkowy assistance na terenie całej Polski, w ramach którego pokryjemy koszty holowania do kwoty 1000 pln. 


2. Przedłużenie Gwarancji 


W GetHelp rozumiemy, że każdy Klient ma inne potrzeby i oczekiwania, dlatego oferujemy elastyczne opcje przedłużenia Gwarancji, które możesz dostosować do swoich wymagań. W przedłużeniu Gwarancji masz dwie możliwości: wydłużyć czas trwania Gwarancji do 24 lub 36 mięsięcy lub zwiększyć limit kilometrów. Oto, jak te opcje mogą Cię wspierać w codziennym użytkowaniu auta.

- wydłużenie czasu trwania Gwarancji
Każdy z Nas zdaje sobie sprawę, że im większy przebieg auta tym większe prawdopodobieństwo awarii. Standardowe Gwarancje aktywowane są na okres 12 miesięcy, a u na infolinii GetHelp.pl masz możliwość przedłużenie gwarancji na okres 24 lub 36 miesięcy. Jest to doskonałe zabezpieczenie zarówno dla Twojego samochodu, jak i Twojego budżetu. Przedłużenie Gwarancji idealne rozwiązanie dla tych, którzy planują użytkować swoje auto przez następne dwa lub trzy lata i chcą mieć pewność, że pokryjemy koszty naprawy, które będą objęte Gwarancją przez dłuższy czas. 

- zwiększenie limitu kilometrów
Standardowe Gwarancje dostępne u Sprzedawców aktywowane są na okres 12 miesięcy i posiadają limit 10 000 km. Ze statystyk GetHelp.pl, które powstały na podstawie 50 000 obsłużonych zgłoszeń awarii wiemy, że 81% awarii występuje przed przejechaniem 10 000 km od zakupu.  Jeśli jednak dużo podróżujesz swoim autem, masz częste wyjazdy, a może po prostu lubisz jeździć samochodem to 10 000 km może być dla Ciebie poprostu niewystraczające.To nie problem! Powiedz nam, ile kilometrów potrzebujesz! Zwiększymy Twój limit o dodatkowe 5 000 km, 10 000 km, czy nawet 20 000 km na rok. Ochrona Twojego auta na dłużej! 


3. Rozszerzenie zakresu gwarancji

W dzisiejszych czasach, gdy samochód jest głównym środkiem transportu, posiadanie odpowiedniej Gwarancji na auto używnae jest niezwykle ważne. GetHelp.pl oferuje szeroki wachlarz opcji rozszerzenia Gwarancji, aby jeszcze lepiej dostosować się do Twoich indywidualnych potrzeb. Dzięki naszym elastycznym rozwiązaniom możesz zwiększyć zakres ochrony, podnieść kwotę na naprawę lub sumę gwarancyjną. Przyjrzyj się bliżej tym możliwościom:

- zwiększenie zakresu gwarancji

Chcesz mieć Gwarancję, która swoim zakresem obejmuje 100% uszkodzeń mechanicznych, a jej suma Gwarancyjna to 30 000 pln? Gwarancja Grand! To właśnie ta Gwarancja swoim zakresem obejmuje 100% uszkodzeń mechanicznych. Na poniższej grafice możesz sprawdzić podzespoły, które podlegają Gwarancji.

 

Jeśli masz pojazd w wieku do 7 lat i z przebiegiem do 150 000 kilometrów, mamy dla Ciebie ofertę Gwarancji Master. W ramach niej dodatkowo objęte są takie elementy jak układ elektryczny, elektroniczny, systemy komfortowe, bezpieczeństwa, systemy multimedialne oraz nawigacyjne
Pamiętaj o tym, że zwiększając zakres pozostajesz przy aktualnym czasie obowiązywania Gwarancji. Możesz również dopasować limity Gwarancji do swoich potrzeb! To ty decydujesz, ile wypłacimy na naprawę Twojego samochodu.

- zwiększenie kwoty naprawy
Czasami awarie mogą być bardziej kosztowne niż przewidywałeś? Kwota naprawy w Standardowej Gwarancji, którą aktywował Sprzedawca to 2000 pln. Uważasz, że ta kwota jest dla Ciebie niewystarczająca? GetHelp.pl umożliwia podniesienie kwoty jednorazowej naprawy, którą możesz przeznaczyć na naprawy w ramach gwarancji. Dzięki tej opcji, nawet najbardziej skomplikowane i kosztowne naprawy nie będą dla Ciebie problemem. To rozwiązanie jest idealne dla tych, którzy chcą mieć pewność, że w razie poważnych usterek, ich budżet nie zostanie obciążony.

- zwiększenie sumy gwarancyjnej 
Suma Gwarancyjna to kwotą jaką GetHelp.pl pokryje przez cały okres trwania Gwarancji. Dla kierowców, którzy chcą mieć absolutną pewność, że ich pojazd jest chroniony na najwyższym poziomie, GetHelp.pl oferuje możliwość zwiększenia sumy gwarancyjnej. Oznacza to, że łączna kwota, na którą jesteś zabezpieczony, będzie wyższa. To szczególnie korzystne dla osób, które posiadają droższe pojazdy lub często jeżdżą, zwiększając ryzyko awarii.

4. Opcja ASO

Niektórzy Klienci, którzy kupili młodsze auto decyduje się na naprawy w autoryzowanym serwisie, ze wzgledu na doświadczenie związane z konkretną marką samochodu. Mechanicy w ASO dzięki specjalistycznemu sprzętowi mogą skutecznie rozpoznać i naprawić nawet najbardziej skomplikowane usterki. GetHelp.pl również umożliwia naprawę w ASO na oryginalnych częściach i propnuje możliwość zwiększenia stawki za 1rbh nawet do kwoty 500 pln. Opcja ta jest dostępna dla aut do 7 lat i przebiegu 150 000. 

5. HelpCenter, czyli profesjonalna opieka Konsultanta na wyciągnięcie ręki

GetHelp.pl oferuje nie tylko możliwość rozszerzenia Gwarancji, ale także możliwość wykupienia opcji HelpCenter – wyjątkowej usługi, która zapewnia opiekę profesjonalnego konsultanta. Obsługa Easy Way to opcja, która jest w Twojej Gwarancji. O Easy Way możesz poczytać

Co obejmuje usługa HelpCenter?

Kontakt z konsultantem, czyli to GetHelp.pl zajmuje się kompleksową obsługą Twojego zgłoszenia, od umówienia pomocy drogowej do uzyskania diagnozy. HelpCenter to jest Twoja wygoda. Niezależnie od problemu, który napotkasz, zawsze będziesz mógł skontaktować się z ekspertem, który pomoże Ci znaleźć najlepsze rozwiązanie.

W opcji HelpCenter - to MY się wszystkim zajmiemy. Jeśli Twoje auto zatrzymało się na drodzę to zapewnimy pomoc drogową, jeśli nie posiadasz mechanika do którego masz zaufanie to w HelpCenter polecimy Ci warsztat samochodowy na diagnozę usterki, co więcej! To my zadzwonimy do tego mechanika, umówi Cię na konkretny termin diagnozy i weźmiemy odpowiedzialność za Twoje auto. Oczywiście, do Twojej decyzji pozostaje czy naprawiamy auto. To my dzwonimy, rozmawiamy i ustalmy wszelki szczegóły z mechanikiem. A Ty tylko udostępniasz auto na diagnozę i cieszysz się spokojem. 

Opieka HelpCenter od GetHelp.pl to doskonałe rozwiązanie dla każdego kierowcy, który chce mieć pewność, że w razie problemów z samochodem, pomoc będzie szybka, profesjonalna i zawsze dostępna. GetHelp.pl działa 24/7 więc nigdy nie zostaniesz z problemem sam. 

Skontaktuj się z nami już dziś pod numerem 736 300 718 lub pomoc@gethelp.pl i dowiedz się więcej o możliwościach rozszerzenia gwarancji. 

Cena za rozszerzenie Gwarancji jest kalkulowana dla każdego Klienta w zależności od:

  •  potrzeb Klienta
  •  wieku samochodu
  •  marki i modelu auta
  •  historii awaryjności pojazdu
  •  pojemności silnika i wersji wyposażenia
  •  Gwarancji wybranej w momencie zakupu auta

Jeśli masz dodatkowe pytania lub wątpliwości to czekamy na Twój telefon!  

 

Zobacz również: 

 Sposób obsługi awarii, czyli Easy Way 

 3 fakty, którymi zaskoczy Cię Gwarancja na samochód używany. 

 3 powody dla których warto kupić Gwarancję na używany samochód.

 

Podziel się